Fredag 15 Maj! :)

Det börjar bli bättre, men orken har fortfarande inte hittat tillbaka till min kropp! Känns skönare nu när de har lagt sig lite, de är inte bra ännu men att de blivit bättre är ändå ett gott tecken på att de kan bli helt bra!

Längar faktiskt väldigt mycket till maskeraden, har inte varit mycket för att klä ut mig förut, men ser jag fram emot den kvällen, känner på mig att den kommer bli rolig, hoppas på att kläderna passar bara! :D Haha.

Ikväll vet jag inte vad som händer, sitter och överväger om de ska bli en lugn eller lite mer dragpå kvällen, får se humöret kanske ändrar sig sen senare! :)

När hade bebben tänkt att titta ut då? :) Längtar ju som bara den efter att den ska komma. :D Kommer blir super söt, och Jossan kommer bli en super bra mamma! <3

Neej, nu blir de soffan ett tag, sen får jag ta och bestämma mig, så jag vet om ja måste ner till centrum eller inte! :D
Ha en bra Fredagskväll, i slutändan kommer nog min bli de, förhoppningsvis iaf! :D

Får inte glömma att idag är de mig namnsdag, blev väldigt förvånad över att så många tänkte på de, vakna av att jag hade två mess, ett från Jossan och ett från Johanna! Och Janne skrev på msn! Men jag fick minsann påminna mamma om va de va för dag! :D haha. Tackar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0