=)

Gårdagen blev väldigt lyckad för min del, blev dock väldigt stressigt när vi skulle göra oss i ordning och alla behövde hjälpa från alla, sminka, firra håret osv! haha, blev väldigt sena kom nog inte till maskeraden förrens halv nio eller nåt! I början va de lite segt, men som vanligt ju mer man får i sig desto trevligre blir de ju! =)

Kom ner till ettan, man kände sig väldigt uttittad kan ja tala om. :) haha. Men bara att dra på ett smile och gå vidare. Haha. Träffa Älsk där nere också, han va ju skapligt full! Haha. Dansa och träffa många trevliga människor, blev dock rätt trött framåt kvällen, så Älsk och jag åkte hem till honom vid typ kvart över ett!

Idag mår jag väldigt bra faktiskt, lite ont i magen och så, men de får man ta. Lite seg i kroppen också efter som jag gick upp rätt skapligt, för jag ville hem och träffa mamma innan hon börja jobbet klockan ett. :) Så efter jag har skrivit klart och lagt ut lite bilder så blir de soffan ett tag. :)

Ikväll blir de som sagt va Hotellet med Emma, tror att Sanna och Patrik också skulle komma och sen kanske Lisfis. De blir nog skojigt, eftersom de är sista med så är de nog mycket folk! =) haha.



   



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman! =) Ja, han har lite roliga grejer för sig min son ;)

Puss

2009-05-30 @ 19:37:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0