7 Maj!

Sitter här, har konstig ont i ryggen som går rakt igenom till magen. Usch blir så trött på min rygg som lever sitt egna liv! Nåt som lever sitt egna liv de är mitt hår, usch så de ser ut så fort de blir lite längre så blir de fula fall på håret ena sidan sticker ut och andra är normalt, men vafan jag vill spara lite längre!
Emma ska hjälpa mig att färga håret senare ikväll, för nu är de fult mycket utväxt och de är inte svart nu! Får se om jag kommer på va jag vill göra me de!

Igår åkte jag en svänga till Emma, snacka lite, sen ville jag inte till stan och handla en väska så hon följde med, trodde inte att de skulle bli någon Speedway så därför åkte jag in, men pappa ringde och sa att de blev, så vi stanna kvar där inne. trevligt, de va jag, pälsk, Emma, Henke, pappa och farfar. Efter åkte jag och stoffe till Emma.

Inge roligt väder ute idag heller, läste i tidningen igår att de skulle bli sol idag, men tydligen ska man inte lita på de! Trist som bara den är de iaf.

Nu ska jag vara lite social med mamma innan hon börjar jobbet. Är sjukt trött idag med, fattar inte varför? Hahaha.

Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0