1:a Maj!

Igår blev de först tacos och så med familjen och deras gäster, pälsk va här en svänga med. Sen knalla jag bort till Frida och dom på Dunderbacken, trevligt trevligt. Vidare ner till Ettan och Kristallen, blev att vi hängde Kristallen mera, mer folk och trevligare. =) Jag åkte till Pälsk innan de stängde, kände mig konstig i kroppen jag frös samtidigt som jag var varm, så fick bli sängen, somna som en stock! =)

Nu har jag precis kommit ur duschen, ska när som äta lite med mamma sen blire jobbet om en timme, känner inte alls för de, men blir nog bättre när man väl har kommit dit!

Ikväll efter jobbet blir de lugnt för min del tror jag, beror på hur trött jag är då! Men sängen låter väldigt lockande framför tv:n! :D Hahaa.

 
Jag saknar mitt hår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0