Vänskap?

Ordet vänskap ekar många gånger i mitt huvud varje dag?!
Förstår alla människor vad de betyder och innebär? Jag har märkt att de är få i min närvaro som verkligen gör de.
De få som förstår gör att jag mår mycket bra och de är jag väldigt tacksam över, sen finns de vissa "vänner" som jag verkligen trodde va mina riktiga vänner men som sen bevisa att de inte alls har förändrats och kommit ur de stadiet, de ä ju för fan bara bullshit



Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Henke ska komma från sin träning så att vi kan äta revbenspjäll och potatis sallad, sen ska jag åka vidare till Jonna och mysa med henne ikväll! =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

En riktig vän för mig ska vara pålitlig, omtänksam, & definitivt ska man ha roligt ihop. Och man ska finnas där för varandra i både svåra & lätta tider..

2009-03-28 @ 10:29:01
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0