Vaken!

Sitter här ensam på jobbet, ingen vaken och jag orkar knappt inte göra de heller snart. Uschan, inatt blev de inte mycket sömn, sov mellan halv ett och sen vakna jag kvart i fem. Och de är ju ett tag kvar som jag ska jobba, har precis börjat, klockan är 07.06 och jag får gå hem 15.00 :) Jippie!

Igår efter jobbet blev de soft bara, åkte till Stoffe och vänta på honom, hjälpte Fille att färga håret på henne! :) Sen blev de tv:n en stund sen försöka sova, vilket inte gick så bra för mig, pälsk lägger sig med huvudet på kudden sen sover han efter 3 minuter, jag ligger och vrider på mig minst en halvtimme. De är jobbigt faktiskt!

Idag blir de nog också lugnt, försöka att hitta krafter att orka träna när man kommer hem, självklart blir de en stund framför tv:n i soffan, men ikväll blir de bara mys med älskling framför Beck eller nåt, om vi nu orkar vara vaken så länge, innan Beck är ju Herren på täppan och Wipeout, svårt att välja va man ska se! :D Hehee.

Märks det att jag har tråkigt, de borde göra de för så mycket skit och strunt som jag skriver nu! :)

Nej dags att göra lite frukost innan de vaknar!

Återkommer/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0