Torsdag!

Funderar på om jag ska sätta igång med träningen, tar ju ett tag att komma igång, men när man väl är där går altt prima! Tror att de kommer bli rätt tungt idag, har jordens största träningsvärk i ben och rumpa från bowlingen igår, tror träningen också kan ha hjälpt till. Har hört att om man har träningsvärk, så ska man träna för att den ska försvinna? Kanske har hört fel? Haha.

Ikväll blir de en lugn kväll med älskling, han ska plugga, jag kanske hjälper honom annars läser jag min bok! Blir nog att High school musical 3 också! <3

Jag vill åka till Ullared! Nån som vill följa med? :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Man ska träna varannan dag för att musklerna ska hinna återhämta sig. Så kör inte på varje dag ! När hade du tänkt åka? :D hahah

2009-03-05 @ 12:26:40
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst ny träning trollar bort värken. Men som jossan skriver kroppen måste vila. SÅ träna varannan & ta en promenix varje dag så får du nog balans i det hela. :)

Ja Ullared vore en dröm, men är pank! :(

2009-03-05 @ 16:52:02
Postat av: jessica

Hej :) Jag beställde inte tandsmycket, utan de folktandården har en massa där. Men man kan ju beställa själv. :) Tandsmycket hos dem kostar 100 kr, sedan skulle det kosta 350 kr att sätta dit det. Har jag för mig i alla fall :) Tandläkarn som gör det. :) Kram J

2009-03-05 @ 19:31:22
URL: http://jessicwaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0