Torsdag!

Är de meningen att man ska känna så här i livet? Är de ett tecken på att man inte är den personen som alla andra hoppades och trodde att jag skulle vara!? Anyway, de känns jobbigt!

Nu är de inte många dagar kvar, jag kommer hålla tummarna för dig, och jag vet och tror att du kommer klara de här. Skulle du inte göra de är de nog bara du som blir besviken på dig själv, men jag vet att du har den viljan som behövs för att du ska klara av de!

Hopp, träningen nu eller hur va de? Bra fråga! De blir nog de, sitta här är ju så oerhört tråkigt, se på tv, usch inte ett skit att se. Blir nog träning nu innan mamma kommer hem! Kommer inte blir roligt, tror på att ryggen kommer göra ännu mer ont efter, men och?

På lördag blir de roligt! Jag känner de på mig. Hahaha! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

det tror jag med =)

2009-03-26 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0