Tankar!

Har kommit i en period på jag tänker allt för mycket och tänker tillbaka till de som en gång va! De är jobbigt men samtidigt väldigt skönt! Hade jag möjligheten skulle jag spola tillbaka tiden och ta vara på alla som en gång va där och till allt jag hade!
De är många människor som jag saknar att ha i mitt liv, många skratt och väldigt många minnen som jag aldrig kommer glömma! De känns tungt att veta att de aldrig kommer bli desamma igen!
Allt man behöver är en eller fler som förstår en!

Hopp, sitter här hemma i min ensamhet, vilket är grymt skönt! Ska nog hoppa upp på cykeln och dra några km, känns skönt efteråt! Vid ett så ska jag hämta mamma från jobbet!

Hör av er om ni vill göra nåt?!

My life would suck without you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0