Söndag

I fredags va jag hos Jonna först, vi pysmyste framför Let´s dance med chips och dip och feffisar! När de va slut drog vi till jossan en sväng hon bjöd på te, spela kort och skratta massa!

Lördag, börja kvällen hos Krille, Johanna fixa mitt hår. Gick sedan vidare till Dennis, hade skojigt men vilket muppfolk. Drog ner till Hotellet, där jag hade så oerhört roligt. Haha. Och så blev de nog lite för mycket för Sofia. =) Vissa människor skulle jag kunna spy på, fan va förbannad jag blev igår! Hopp, köpte mat på grillen, sen stod jag där själv, skit kul! Skulle ta ut pengar, funkar de eller? neej. Skit kul, jag och Limpan skrapa ihop de få pengarna vi hade löst, de blev 70 spänn. Hopp men till sist blev de att vi gick till Lotorp, va hos pälsk tio i sex i morse! Och idag har jag skapligt ont i fötterna.

Söndag, Åt på Perfect förut med Jossan. Sitter hemma men ska snart åka, ikväll blir de bara lugnt framför tv:n. Orkar inget annat!

De va min helg. =)

BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah muppfolk finns det gott om i denna håla :D haha. herregud ja skrattar fortfarande. fyfan för att gå till Lotorp, fast det blir det nog för min del i sommar. blir nog ett par rundor med vovve & bebis. du får ju gärna göra mig sällskap haha :D

2009-03-29 @ 18:23:35
Postat av: Johanna

Promenixa Finspång--> Lotorp eller tvärt om är ju jätte skönt. Men jag förstår ju, inte så kul vid den tiden på dygnet.

2009-03-30 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0