Roligt!

Henke och jag åkte upp till Grosvad som spela först tre serier, kosta 20 kr per serie, en såg jag att de va upp till 16 år, så snubbe vi betala till tyckte alltså att jag såg ut att vara under 16. Hmm. När vi spelat klart käka vi där också, mumms, men va mätt man blev, när vi satt och kolla på folket som spela så blev vi sugna på att spela mera, så de blev två serier till. Men tjejen som vi betala till nu sa att du är över 16 va? Jaa de är jag ju, så nu fick jag betala 30 kr per serie och 10 kr skohyra! Barnsligt. :) hahah.
Min tumme är svullen och jag har fått en blåsa för att jag har spelat så mycket, imorn blire nog träningsvärk. Snart blir de att hoppa upp på cykeln! =)

Ha en trevlig dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0