Onsdag!

De är konstigt att man blir så förvånad när man samtidigt var förberedd på de?! Man tröttnar helt enkelt!

Sitter hemma, trodde att mamma skulle vara hemma, så vi kunde äta frukost tillsammans, men huset stod tomt, antagligen så är hon ute och går eller nåt?! Får helt enkelt vänta på henne. Ska följa med mamma och handla idag, sen förhoppningsvis hinner vi laga något gott innan hon ska dra till jobbet, träningen är ett måste idag, har hoppat över de två dagar nu, i måndags blev de bowling och igår blev de stan, så idag kör jag igång igen! :)

Vill att klockan ska gå fortare så att posten kommer, får ju löne specen idag, men de kommer ju försvinna pengar rätt fort från lönen, eftersom att de blir party i helgen.! Kuligt!

Idag ska jag jobba, och imorn med! Jätte kul, självklart på den avdelningen där jag inte tycker om att va men va fan, pengar behövs aldrig och jag får väl bara tacka och ta emot eftersom jag bara har tre dagar den här månaden, men nu blir de fem med de här! :) Jippie!

Ha en bra dag! Återkommer kanske/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0