Ny dag!

Hopp, idag har jag varit hemma med mammi, vi åt frukost tillsammans och läste posten, sen skulle hon träna, så jag kolla lite på tv, sen blev de min tur, usch de va inte min dag idag med träningen! Men bara att stå på sig och fortsätta, sen blev de kyckling och sallad. Har även gjort kvällsmaten till mig, tog salladen som blev kvar och sen blir de att göra en hamburgare! :)

Idag blir de en svänga till Jonna, sen blir de att kolla på Mästarnas mästare, de är final idag och de vill jag se! :)

Vädret är rätt okej idag, solen tittar fram då och då, men fy fan va de blåser, skulle öppna badrumsfönstret för jag duschar så varmt och de blåste så dant så jag fick ta i som bara den!

Ska köra mamma till jobbet sen ska jag svänga förbi en affär och köpa grönsaker så de finns imorn när jag och mamma ska äta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0