Mitt mål!

Mitt mål är att ge järnet nu, så att jag snart kan börja spela handboll igen, saknar den där pirriga känslan precis innan match, saknar alla taggade människor som är så koncentrerade! Saknar hanbollen över huvudtaget! =) Så nu är de bara att köra järnet!

Idag blire först jobb, vilket inte kommer gå så bra för att jag har något konstigt i fingret, hoppas bara på att de inte är någon propp, släpper de inte imorn så får jag väl åka upp och kolla va de kan vara?! Efter jobbet blire bara mys med min underbaring framför Beck!

Jag längar som en tok till ULLARED! =)

Jag vill också åka utomlands, guuh va skönt de skulle vara! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

vem ska du till ullared med? =)

2009-03-15 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0