Måndag

Igår va en mysig kväll, kolla först på Wipeout, hur roligt som helst, efter de dela jag och pälsk på en pizza och kolla vidare på Beck! Satt och prata och Stoffe va tydligen tvungen att säga att de fanns råttor i väggen, skit kul ja hatar råttor och när han väl sa de så har jag också hört konstiga ljud! Kul jul! Iaf blev att jag låg och tänkte på allt möjligt innan jag somna till slut.

Vaknar sex av att jag har så ont under fötter och de kliar som bara den, jätte kul! Vaknar sen vid sju av att pälsk ska dra, då frågar jag om de är nån där hemma och om nån ska vara hemma, neej säger han då, hör hur han stänger ytterdörren och efter några minuter hör jag att någon går i trappan och grejjar där nere, skiiit skraj blev jag, så va tvungen att gå och kolla och då va de ju Fille, och då skrev jag ett mess och tacka stoffe för att han skrämde mig, men han tyckte bara de va roligt!


Funderar på att hoppa upp på cykeln och ta några kilometer, eller om jag väntar tills mamma kommer hem från jobbet så kan hon sitta och hålla mig sällskap, de går bättre då och så tänker man inte lika mycket på tiden! =)

Förövrigt så längtar jag sjukt mycket till Ullared, de ska bli så kul hoppas bara att jag har massa pengar! =)



Jag älskar dig mer än ord kan beskriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0