Lust och fägring!

Solen håller fortfarande i sig, men de tråkiga är att de måste blåsa!

Sitter hemma med mamma, funderar på att snart träna eller om jag ska vänta en stund?! Lika bra att göra de! Sen ska mamma ochjag beställa en sallad, vi är lite lata idag och orkar inte göra egen! :)

Igår va en mysig kväll, Emma och jag bestämde att vi skulle baka något, åkte till Ica, där vi så att de redan fanns goda saker och sen för ett bra pris, så jag köpte två olika sorter för 24 kr och Emma två sorter, sen hitta vi te också som vi köpte, jag köpte Lust och färgring, skit gott. De blev ju kvar av kakorna, så tror att vi skulle ses idag med och fika! =) Och självklart blev de lite skitsnack också! Haha. :) Pälsk kom också förbi, men han ville hellre ha Pan pizza, sen somna han på soffan! :) Haha

 
Mitt te, ja köpte! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med det där tee:t funkar bra! Men tacka vet jag riktigt löste! Tips är confetti eller teboden. :)

2009-03-19 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0