Längtar och dagdrömmer!

Jag vill åka utomland, jag vill ligga på stranden och sola, känna sanden bränna under fötterna ner till havet, dricka drinkar, handla saker och bara äta god mat, softa och bara ha de skönt. Jag vill ha pengar så jag kan åka NU!

Jag längtar till sommaren som en galning, göra saker, känna värmen förhoppningsvis. Åka till cross banan kolla på bror när han tävlar och kanske blir en till galning att kolla på! :) Jobba som en galning hela sommaren, förhoppningsvis åka någonstans, åka till smultronstället, efter sommaren börja handbollen igen, vilket jag längtar oerhört mycket till. Bada och sola!

Nu de närmaste som kommer hända är ju Ullared som jag längtar mycket till! Ska blir himla roligt. Jag och Johanna shoppar gärnet, bland altt annat folk! =)

Jag har märkt att jag vill och längtar efter mycket, men de kanske så livet är. Se fram emot de som kommer hända och sitta och dagdrömma! :) De kostar inget men de värsta är att sugen blir ännu värre ju mer man drömmer! Haha.

Nej nu ska jag vara social med min mammi, ska dra och handla lite och sen göra kyckling med chili creme fraiche(stavning) och sen äta sallad till de, träning blir de också!

Vädret gör mig GLAD! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir med otroligt glad av vädret. Härligt Härligt! I Ullared blir det skojjit! Massa pengar som kommer fara sin kos. :)

2009-03-18 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0