Hemma igen!

Hopp, klippningen skulle man ju ha kunnat hoppat över, fy fan så jävla ful man kan bli i skallen egentligen, de är fan sjukt, ser ut som jag har värsta golvmoppen på skallen och sen inget hår här nere som hänger! Jaa fy fan! Och frisyer hon fixa, guudars va vackert, inte, tvätta håret direkt när jag kom hem och gjorde min egen frilla! =)

Neej nu ska jag sätta mig och glutta på tv, och vänta på att ja ska hämta mamma. Polen ringde förut när jag va på väg hem, så ska jobba 21 och 22, yeeah ring gärna mer! Måste ha pengar till Ullared! HAHA!

Neej idag är ingen rolig dag, eller den börja inge bra iaf, hoppas att de blir roligare senare!


USCH USCH USCH!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha jag brukar me fixa ordning håpret så fort ja kommer hem från frissan. ska du bara jobba en timma ikväll?

2009-03-10 @ 12:34:02
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaså blev du inte nöjd hos frissan? Så känner jag nästan varje gång som jag vatt där. Men jag tror att du är jätte fin i håret. :P

2009-03-10 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0