Helgen!

Sitter hemma och äter frukost.

Igår hade jag och älskling bara en mysdag, vi kolla på Sveriges värsta bilförare och sen kolla vi på Rallybrudar som pappa fick i present, den va rolig.

Idag blir de först att träna hade jag tänkt mig, sen möta mamma från jobbet, vänta på att Henke ska träna klart, äta pizza med familjen och sen brumma iväg till stan för party! Hoppas på att de blir roligt. =) Har inte tänkt ut hur jag ska bete mig med väska och så? Nån som har en liten väska som vill låna ut den till mig, och då menar jag liten också! =)

Imorn blire grillat och fira pappsen! =)

På söndag blire jobb. Inget jag känner för, men de blir pengar nu på helgen! Så de är bara att tacka och ta emot! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0