Fredag!

Nu har jag tränat klart, blev 7.5 km vilket blev 26 min, de kanske inte låter så jobbigt och långt, men de kan jag lova att de är! :) Ska snart torka håret sen börja se på Du är vad du äter, hinner ju dock inte se hela eftersom jag ska hämta pälsk och sen Jossan, för vi ska dra och äta nånstans, funderar på att vara nyttig och ta en sallad, får se och höra vad magen skriker efter! :) haha. Efter blir de att se let´s dance hos Jossan! :)

Imorn blir de att jobba ett kort pass, 16.00-19.45, egentligen är de ett dubbelt pass men fick bara kvällen. Innan jag börjar måste jag hinna med att träna också eller rättare sagt orka! haha, men de gör ja, sy dit min knapp på min jobbskjorta! :) Imorn är de Öppet hus på Grosvad, får se om jag brummar upp en sväng, va ju rätt länge sen jag var där! :) hahaa. Beror ju också på hur trött jag är imorn! =)

Söndag blir de också jobb, uschan tidig morgon, vilket jag inte är van vid nu, har sovit till nio, tio varje morgon så att gå upp vid sex kommer nog kännas! :D Haha. Men bara att se glad ut och sen tänka på pengarna! Och de behövs verkligen.




Funderar på att åka ut till kyrkan och tända ett ljus hos de här saknade människorna,
de måste ju också ha de mysigt när de är helg! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi va ju nyttiga som tog en sallad :D

2009-03-21 @ 06:11:08
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0