De är så de är!

Har precis tränat, känner att de är många muskler som har fått jobbat som inte har gjort de på ett tag. :) Men de känns samtidigt skönt, och duktig känner jag mig också! Idag blev de 7.6 km ungefär 26 min! :)
Neej nu blir de att ta en dusch, och sen bara softa tills jag ska träffa Stoffe! Ska nog läsa några rader av min super braiga bok som jag börja med igår, Snälla pappa nej! Är redan inne på femte kapitlet!

Igår beställde jag klipptid när jag och Jossan var nere på centrum, känner att de behövs, fråga också om Karin trodde att de skulle funka att göra röd eller en blå sling, men de va så stort steg från att vara svart till att bleka till blont, så de skulle bli mycket jobb och håret är lätt att de blir förstört och eftersom jag har färgat med färg från affären så sitter de som berg, så känner att de inte är värt de, jag trivs ju ändå i svart än så länge iaf!

Jag vill ha sommar nu! Saknar alla grillkvällar men folket! =) 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0