Bra dag!

Idag är en bra dag, jag är på bra humör, känns som att jag vill göra något bara för att röra på mig nu när jag har kommit igång! Är dock väldigt sugen på en promenix vilket jag inte vågar nu själv eftersom de börjar bli mörkt och jag är mörkrädd! Kanske kan lura med mig Virran på en sväng, när jag åker till Lotorp, Stoffe kan jag ju bara glömma! :)

Är grymt sugen på att börja träna på Medley, men vill inte göra de själv, så om de är nån som är sugen som inte redan tränar där så säg till!? Hehe!

Sitter här och väntar på att Stoffe ska höra av sig, han skulle tydligen hjälpa Jonas att bära nåt igaraget eller va de va! :)

Ha en trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

jag har kort där uppe fast är inte uppe så ofte iof ;)

2009-03-05 @ 20:40:11
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kom igen nu! Jag hittar knappt där uppe så jag går under nybörjare där. haha. Jag följer med dig. Slå en signal om det blir aktuellt. =)

2009-03-05 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0