Midsommardagen!

Sitter hemma, känner mig trött och seg. Ska ta och hoppa in i en dusch när jag skrivit klart!

Gårdagen började med Polustus med pappa, Henke och Mia, mamma valde att sova en stund till eftersom hon hade jobbat natt, tyckte inte att de va så mycket att se. Man fick bara vänta en massa innan de kom! =)
Dagen fortsatte sedan hemma ett, dags att göra sig i ordning, hämta älskling från Lotorp och sen gå över till Farmor och Farfar, för där skulle vi äta grillat.
Va trevligt, efter maten såg vi slutet på Jönssonligan och sen började Två bröder emellan med Stefan & Krister, och de va ju Älsk tvungen att se, för den hade han inte sett förut, så satt och vänta och vänta, Fredda messa och fråga när vi kom. Vid tio kom vi iväg till Nicke och Johanna, för då va filmen slut. De va mycket trevligt där, första gången jag träffade Nicke och Johanna också för den delen! :) Även Sofie och Fredrik var där, de va roligt att träffa dom! Blev en lång och rolig kväll, va hos Älskling vid halv fyra, och då va de väldigt skönt att slänga sig i sängen! :)

Idag känner man sig inte direkt på topp, haha. Har redan blivit bjuden på fest, känner väl kanske inte för de och så har jag inget att dricka. Neej, så idag blir de lugnt än så länge om de inte dyker upp något som lockar väldigt mycket. Ska som sagt va snart hoppa in i duschen och sen brumma vidare till Jossan, för ska slappa med henne, om vi inte hittar på nåt som sagt.
Älskling kommer också senare, just för tillfället så är han iväg med och åker cross med Micke och nån kompis till honom, i Svärtinge eller nåt sånt! Får se om han är hel när han kommer dit! =)

De
är ju iofs dans eller va man säger i Grytgöl, de skulle va roligt att åka dit kanske och kolla läget, men orken finns nog inte. Sist jag va där va de rätt trevligt om jag minns rätt! Får se va kvällen har att bjuda på! =)

Duschen nu och försöka hitta några sköna kläder att sätta på sig! :) Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0