6 och 7 Juni!

Drickat fixa sig med mycket om och men! =)

Åkte hem igår från älskling rätt skapligt, åt frukost med mamma och efter en stund kom Mia med och gjorde oss sällskap, mamma och jag gjorde ossi ordning sen blev de att brumma in till Maxi. :) Hitta en tunika Linne, två tröjor, ett pr örhängen och ett armband! Usch va pengarna försvinner.

Åkte sedan vidare till crossbanan i stan, bror skulle ju tävla hann dock bara se ett tidskval som han körde, va tvunga att åka hem, så vi skulle hinna. Kom till Emma vid sex, va jätte stressad, hela jag skaka, men blev bra närjag fick sätta mig och lugna ner mig lite. Börja dricka, Emma platta mitt hår och ja hennes! Blev stressad igen, tiden gick så fort sen helt plötsligt va vi tvungna att gå till bussen, som kom typ 20 min för sent!

Kom till Hasselbacken, sprang ur bussen va så nedrans kissnödig, och ett stort minus med att vara tjej, Emma och jag gick in i skogen där de va mycket mossa, sen va jag blöt om fötterna hela kvällen, jätte kul! Annars va de väl en rätt okej kväll, blev dock väldigt kallt framåt kvällen när man hade varit ute ett tag och när man var blöt!
Dansa gjorde vi med, fick en käftsmäll av en gubbe och en tant som tydligen inte kunde dansa normalt, så mitt örhänge flög åt iväg, men hitta de på golvet, men fyfan va ont jag fick!

Hungriga blev vi också, jag hade tänkt att följt med till Finspång och ätit på grillen, men när vi satte oss på bussen så blev jag så trött, så hoppa av i Lotorp och de va en himla tur, för Grillen va inte öppen! =)







Blev inte alls många kort, va så himla kallt och jag va så trött, så jag ville bara hem och sova! :)

Idag blir de en lugn dag, senare ska jag och Älsk till Emma och Janne, äta chips och dip och bara se nån film! Inget ansträngande här inte! Haha! =)
Ha en trevlig dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0