Usch!

Har äntligen kunnat sätta mig ner och ta de lugnt! De känns tufft, har spräng huvudvärk, förkyld och säkert början på feber eller nåt, för ja känns väldigt varm i hela kroppen, visst att de är varmt ute, men de här känns annorlunda!

Jag försöker verkligen att ta de lugnt och försöka vara så snäll som möjligt, men till sist tappar jag nästan tålamodet, när folk står och tjatar och tjatar, och sen kommer man fram och försöker vara snäll då kan man få ett slag där och ett slag där. Verkligen jätte roligt!

Känner att jag bara klagar, men just för tillfället så är de så här de är, har inte tvingat någon att läsa eller nåt, kände att jag bara behövde skriva av mig och ta ut mina aggritioner här istället för på någon människa!

Neej nu blir de tv sista 25 minuterna, sen ska jag bara ta de lugnt, vill verkligen inte bli sjukare! Usch, de är Stoffe som har smittat mig, han är väl snart frisk för han är ju bara sjuk några dagar, men när jag är sjuk så kan jag vara de nån månad iaf förkyld, de är så roligt! haha, ännu mer klagomål, ja kom på mig själv!

HejSvejs med er! / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0