Torsdag!

Har precis sett klart Topmodel, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen brumma vidare till Emma och Janne. Vet inte vad vi hittar på, men blir nog något trevligt!

Förstår inte varför jag jämt är så trött, de senaste dagarna har jag sovit "middag" eller va man säger, jag låter som en gammal kärring! Haha, men de är väldigt jobbigt. De värsta är ju att ja sover ju rätt skapligt på nätterna, men ändå är jag så trött på dagarna. Igår kväll fick jag sån jädrans spräng huvudvärk, alltså visste inte vart ja skulle ta vägen, enda sättet att de släppte lite va att pressa ner huvudet i kudden, men hur lätt är de att ligga så länge, då kvävs ja ju! Haha.!

Nu har vi bestämt att de blir Hasselbacken, de blir nog skojigt, har faktiskt aldrig varit där, så första gången för mig! =) Blir att boka buss dit och hem idag, så hoppas att älsk har besämt sig om han ska med eller inte, vill att han ska med, men som ensam kille förstår jag att han hoppar över de i så fall! =)

Naae nu blir de duschen, hoppas alla får en trevlig kväll i regnet! =)

Jag tycker synd om dig! :(

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack gullet! =) Puss<3

2009-06-04 @ 18:29:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0