Tisdag

Idag är de bara mysväder ute, sitta inne framför tv:n eller bara ha de mysigt kanske spela nåt spel eller bara läsa en bok! Finns mycket att göra nät de regnar, iofs är de inte så roligt om man måste ut och göra nåt! :)

Igår åkte ju vi till Grensholm, trevlans som vanligt, blev sent som de har blivit de andra gånger också, va tvungen att tanka på vägen hem. Och ett enda rådjur såg vi också. Somna rätt fort, när Älsks mobil ringde va jag helt slut, har så svårt att sova när jag är förkyld, hostar och täppt i näsan. Så somna om en stund va tvungen att vara hemma med bilen klockan nio, för mamma skulle ha den!
La mig i soffan, somna och när jag vakna så va klockan kvart i ett. Men är fortfarande lite trött! Lustigt.

Idag vet jag inte vad som händer, blir väl inget speciellt kan jag tro!

BLÄ!!

Kommentarer
Postat av: josefine

vore skitkul om ni ville titta förbi då på lördagen..jocke hälsar att de vore skoj =) kan ju höras närmre om tid men det blir väl runt 2 kan ja tänka mig...hemma hos jockes farmor o farfar...vet inte vilka som kommer men det skulle iallafall vara mest för jockes kompisar tyckte hans farmor...så tror inte de blir massor släkt...kanske bara hans pappa o sen kanske kusinerna...=)ha de så bra sålänge =)

2009-06-02 @ 20:15:24
URL: http://josefineeemadeleineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0