Onsdag!

Igår åkte vi som sagt va på Speedway, de gick inte så jätte bra för Vargarna, nya tag nästa gång! =) Efter åkte jag och Älsk till Coop och kolla på skor och vi hitta två par till honom, kosta 140 kr styck! =) Efter blev de donken då fick vi två sånna Cola glas som de visar på reklamen! =)

Nu sitter jag hemma, ska bara torka håret sen ska jag brumma iväg och hämta Älsk sen ska vi handla, och sedan vidare till Emma och Janne, vi ska göra Chipslåda, de är ju så väldans gott! haha=)

Imorn ska jag och Emmsi in till stan och kolla läget, ska hitta nån inflyttningspresent till Lisfis, och sen ska vi kolla Sandra när hon tar studenten! :D Hoppas på att de blir fint väder, skulle egentligen ha jobbat imorn, men ringde förut och sa ifrån så hoppas vädret är med oss imorn! :D

Dags att göra de sista innan jag ska åka! =) Hoppas ni får en toppen dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0