Ny vecka! =)

Har precis ätit, de blev kyckling i marinad i ugnen sallad och vitlökssås! Kom på nu efteråt att jag kanske skulle ha skippat vitlökssåsen eftersom att ja ska till jobbet snart! Men får tugga tuggummi hela kvällen så fixar de sig nog! =)

Mamma va inne på aftonbladet eller nåt liknande, och läste att de börjar ge ut skattepengarna redan nu på onsdag, men självklart man har väl sån otur så man får vänta några dagar extra, neejvars, de kommer när de kommer huvudsaken är att de kommer överhuvudtaget! =)

Får se hur de går på jobbet idag då, ja och en till vikarie som ska jobba, som jag inte har jobbat med förut, och som aldrig har varit där, så då är de jag som får ta ansvaret att allt blir gjort osv, eftersom jag är mer van än henne. Usch lite nervis faktiskt, men de går nog bra! =)

Nu blir de soffan och snack med mamma innan jag drar! Ska även borsta tänderna några gånger också! Haha. :)
Emma är i Kålmården den fuskisen! :)



Våran förlovningsdag idag.!
1 år & 8 månader!
Jag älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0