Myskväll! :)

Va i stan förut ju, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, de stod minsann en last bil med nån kran på och brann på vägen, så värsta kaoset överallt, trafiken hade stoppats totalt, så de blev inte så många affärer. Hitta ett par klackskor som jag redan har och ett randigt linne, mer blev de inte, de va ju inte så länge sen ja va i stan!

Hämta Jossan sen och vi brumma till Viberga för att handla lite tacos. Sen vidare till Älsk för att laga maten, blev lite kort men har inte kabel här till kameran så ni får att vänta tills imorn! haha! Men de va hilma mys och trevligt. Men nu har alla dragit hem, så jag sitter här och bloggar lite och Älsk kollar på tv. :) Ska väl snart slänga mig i sängen, eftersom imorn är de jobb igen, usch inge skönt i värmen, men blir roligt sen med lönen! :) Haha!

Neej nu har jag väl inte så mycket mer att bjuda på, såå de blir väl tack för mig och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Jaa, det ska jag göra. =)

Skönt med myskväll ibland! =)

Pusspuss

2009-06-29 @ 23:37:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0