Midsommar!

Igår följde jag med Josefine, Daniel och Novalii in till stan, hon skulle testa hörseln, men innan blev de Donken, kände att de inte va så himla bra att börja dagen med att äta där, hann inte äta nåt innan, men de får gå.:) Efter blev de stan lite, köpte dock bara en tröja till Älsk, eftersom han fyller snart, måste in nån dag innan tisdag med mamma!

På kvällen åkte jag och Älsk hem till dom, vi har tittat tv, hållt och myst med snuttan, käka sallad, gått en promenad, sen fick Jossan för sig att hon skulle kolla sina kläder, som hon testa och hade sig och jag hjälpte henne att vika, vi skratta som bara den! =) Satt och prata massa och bara myste, känns skönt att ha någon att prata med och som verkligen lyssnar! <3

Idag är de Midsommar, har varit och hjälpt farfar nu på morgonen, och så fick jag en liten slant. Och när jag väl va där borta och hade kameran med mig, så passa jag på att ta kort på moppen, så nu är de bara in med den på Blocket, och hoppas att nån vill köpa den!
 Nu är jag hemma, ska snart äta, för sen bär de iväg till Grytgöl för att kolla på Polustus de va år och dar sen jag va där, så ska bli skojigt, kommer nog några bilder! :) Sen vid sex ska vi knalla över till farmor och farfar, för att grilla och bara ha mysigt. Älsk kommer också. Sen senare vet jag fortfarande inte vad som händer, har väl mina små alternativ. Men får se hur de blir, annars struntar jag i att dricka överhuvudtaget!

Jaha, hoppas att ni alla andra kommer få en trevlig Midsommar! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du får en bra midsommar. :P

2009-06-19 @ 12:50:24
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0