I´m happy!





Hopp, där är två bilder iaf, hinner inte lägga ut mera, datorn är så seg, så de tar sån tid! :) Kläderna Novalii har på sig har hon fått av mig! haha! Så fin så. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag åka bort till garaget och hämta Henke sen ska vi åka och handla nåt att äta, tror att de blir att äta borta i garaget med, vet att jag tycker illa om garaget, men de har ett kök man kan sitta i, så ja slipper bli skitig! haha. :)

Jobba idag igen då, 13.00-20.00. tror jag skulle hämta upp Jossan då, hon ville följa med en svänga till Lotorp. Messa nyss till henne och fråga om vi skulle göra nån tur imorn, kan va lite roligt att hitta på saker. :) men får se om hon nappar! haha!

Nu måste jag skynda mig! Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0