Godnatt!

Hopp, sitter hos Älsk, har precis ätit lite Nudlar, de va mumma! =) Älsk sitter och spelar GH! Johanna, Jonas, Jimmy och Björken åkte nyss hem, vi har suttit ute på altanen och snackat lite, käka även jordgubbar som vi doppade i smält choklad, hehe, de va inte helt fel, men efter en stund var folket va tvungna att dra eftersom de ska jobba imorn! haha, kul för dom, själv är kag ledig imorn, så har planerat att sova ut lite.

Funderar på att följa med Mamma och Mia in till stan efter mamma har slutat, skulle behöva inhandla mig ett par skor, lite lufftigare, typ tofflor av nåt slag fast ändå lite snyggare! Får se om jag hittar något fynd! Haha. =)

Jobbat hela dagen idag, de känns i kroppen och framför allt i huvudet, känns som att jag lever på en annan planet just för tillfället, är skrattig av mig, så är väl lite övertrött kanske! haha. Ser fram emot den här veckan, jobbar bara tre dagar och de är inte så långa pass! Så kanske hinner lägga mig ute i solen en stund, känner mig ganska blek när jag sitter bredvid Älsk som är skit brun och redn börjat flaga! Haha, men han har lättare att bli brun vilket jag tycker är fusk!

Åkte förresten till viberga förut med mamma när jag hade mina timmar, har länge velat köpa en bok från cdon, och mamma visa att den fanns på Viberga, jag blev jätte glad haha, och de va 3 för 99. Så värsta fyndet där! :) Skadad heter boken förresten!

Jaavisst, de blev visst en liten uppdatering, hann ju inte riktigt med de förut, men varsågoda, läs och njut! hahaha! Skoja!

Neej nu blir de att kryp ner i sängen, missa förresten Flight 93, men får köpa den eller nåt! :D
Så mycket bludder bara! haha!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fina du <3

2009-06-29 @ 09:08:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0