Glad! =)

Förut va jag och bror på Viberga, skulle handla lite som vi skulle äta. :) Iaf så va ju tvungen att muta honom med en godispåse för att han skulle följa med. :) haha. När vi kom dit skulle jag kolla kontoutdrag, då funka den inte, men när vi var klara så kolla ja och då funka de. Och tro mig jag blev glad när jag kolla kvittot, SKATTEPENGARNA hade redan kommit till mitt konto. Måste dock spara på de här pengarna för nästa lön som kommer blir inte kartig! :(

Älsk och jag har bestämt att vi ska åka in till stan och kolla på Speedway, pappa, bror, farfar och nenne har redan åkt, men älsk och jag tar egen bil och vi vill inte stå där så länge och väntar innan de börjar. Så ska snart hoppa in i en dusch, och sen ska vi åka typ lite innan halv sju.

Idag är en seg dag, har sovit för mycket, somna kanske vid ett halv två igår natt, vakna av att Älsk hade ställt klockan på sju och sen kom han på då att han börja tio, så bara att somna om, sen vakna jag vid nio när han gick upp, somna om som en stock, vakna sen vid halv tolv och då tyckte ja att de va dags att åka hem!
Mamma jobbar ju natt så hon sov, och Henke kom hem tidigare från skolan, så tjugo i två klampar han in och skriker "HALLÅ" inte en tanke på att mamma sover. Knasboll säger jag bara! haha.

Neej nu ska ja vara social med mamma innan ja ska dra. :) Ha en trevlig dag.
Puss Sofia


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Ajjemen! Kom hit bara, kom hiiit! =P

Puss <3

2009-06-09 @ 22:40:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0