??

Jag fattar inte, vafan är de ja gör för fel hela tiden?! Jag tycker jag försöker och verkligen anstränger mig, men tydligen så är de inte tillräckligt. Jag förstår bara inte, varför kan jag inte bara få svar på mina frågor jag har? Är de meningen att man inte ska få något tillbaka när man ger någon annan nåt? Jag fattar bara inte?? Vad är felet? Den dagen jag vet varför, så kommer jag bli glad! Tills den dagen kommer, om den kommer, lär de nog vara samma sak hela tiden! Frågan är om jag orkar vänta?
Det är nu vid sånna här stunder man behöver någon, men vart finns ni?
Du gör mig besviken!

D
en bästa sången i mina öron. Michael Jackson - Heal the world!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv: TACK! =)

Puss

2009-07-01 @ 09:03:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: malin

Vad har hänt :(

2009-07-02 @ 21:04:46
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0