En vanlig dag!

Bion igår va helt okej, inte alls jobbigt att sitta stilla i 2 ½ timme som förra gången, den här gången fick vi jätte sköna stolar att sitta i, visst är filmen är overklig men vafan, de funkar! =) Efter filmen blev de ingen film, vi svängde förbi Jossan istället och snacka lite med henne! Alltis lika skönt och roligt att träffa den tjejen, man blir alltid lika glad i hennes sällskap! <3

Hopp, sitter hemma nu! Sitter och funderar på om ja ska träna eller inte, men känner att de kommer bli väldans varmt men vafan, jag måste sätta igång nu så jag orkar med handbollen efter sommaren! =) Längtar som bara den tills de är dags att sätta igång. Får äta ensam idag, mamma och pappa jobbar, och henke överger mig. haha. Vet fortfarande inte vad ja ska hitta på, men en sallad i den här värmen skulle inte sitta fel, de får bli sallad! :)

Jobba idag, 15.00-21.15, usch tycker inte om att gå kvar sist! Men men. vet inte om Jossan och ja kanske skulle gå en promenad, får se om hon fortfarande är sugen på de! :) Annars blir de kanske filmen idag?!

Naahe, nu ska jag bestämma mig här hur ja ska lägga upp dagen! :)

Att se dig nere gör ont i mitt hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0