En kväll med Ulla! =)

Gårdagen blev helt okej, har nästan roligare hos Lisfis än vad ja hade ute, va så grymt mycket folk på hotellet, och varmt som en bastu va de med, men de funka rätt bra iaf, blev dock lite irriterad och tyckte synd om Ulla, men som sagt va så finns de folk till allt tydligen, vissa har fan inget vett i skallen, de är nästan skrämmande! Men konstigt att man blir förvånad varje dag, fast egentligen så borde man vara så van. Aah, dålig stil och så omoget är de ända ja kan säga.

Idag
ska jag och Ulla åka in till stan och se bio, Män som hatar kvinnor! Blir trevligt, va sjukt länge sen jag gjorde nåt med den tjejan, och så blir de lite donken innan, så ska hämta henne snart! Bio börjar kvart över åtta, så de blir rätt sent eftersom den håller på 2 ½ timme. =) Och vi måste köpa biljetter innan också, och jag vill ha en liten godisbit till bion om nu magen tillåter de efter donken! haha! Efter blir de bara hem till Älsk och mysa med honom!

Neej, nu ska jag snacka med mamma innan ja åker och så! Men jag återkommer förmodligen imorn! =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin bild på er tjejer <3

2009-06-14 @ 20:15:29
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0