Det är ingen risk att man fryser..

Haha, abel va varmt de är ute, och inte tusan blåser de nåt heller. Haha. har legat ute på altanen en stund förut och läst min bok, åt även min frukost där ute! Så mysigt så. Haha. Uschan buschan ja tror ja dör, ja tog precis en kall dusch, guuh så skönt de va. :)

Ska åka in när som till stan med mamma och mia, hoppas på att ja hitta ett par skor, vill även ha några korta leggins och en tunika skulle inte heller sitta fel! :)

När jag kommer hem blir de att åka och handla med Johanna och Jossan till tacosen som vi ska äta ikväll hos Älsk, jonas och Älsk ska också käka! =)

Neej försöka få i mig nåt att äta, inte så hungrig nu i värmen men inte vill ja svimma nånstans inne i stans! haha. Bilder från myskvällen kommer absolut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0