9/6-09

Igår efter jobbet, åkte jag och hämta Älsk i garaget, släppte av honom hemma, plocka upp Fille och så åkte vi ner till kiosken och köpte en pizza! Åkte tillbaka till dom, satte oss på altanen och käka. Prata om både de ena och de andra.

När vi va klara gick jag upp till Älsk då skulle han tydligen sova, så vi sa godnatt och jag gick in till Filles rum för jag skulle måla fransk manikyr på henne, snacka mer där om allt möjligt. När jag va klar och går till Älsks rum, så ligger min plutt och sover med tv:n igång och de är Opera på tv:n. Hahaha! :D

Idag har jag och Älsk inte planerat än va vi ska göra. :)
Men de dyker nog alltid upp något skojigt. :) Haha.

Jag älskar honom mer än något annat iaf, de är en sak som är säkert. <3
Visst finns mirakel, och för mig är de faktiskt du!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jaaa fy, skittråkigt! =P Men det blev kyckling & färskpotatis, smidigt för en lathund som jag ;)

Puss gullet!<3

2009-06-09 @ 14:26:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jaa, det skulle nog bli en nattfika om du hade kommit hit ;) Tråkigt, flytta hiiit! =D

2009-06-09 @ 14:27:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0