5 Juni 2009

Sitter här och fryser som en gnu! De känns som att de är nåt konstigt i kroppen som håller på att bryta ut, bara de att den här gången tar de längre tid än va de brukar göra! Älsk ville ju sova med öppet fönster inatt, fy fan va kallt de va, näsan va precis iskall, så fick krypa under med huvudet också! Bara de att de blir så jobbigt att andas under täcket. :) men när han gick till skolan fick han allt stänga fönstret om mig! haha. Somna om vakna sen av att mobilen ringde, då va de polen som ringde och undra om ja kunde jobba ikväll. Och de kan ja ju men känner inte för de. Men de är bara fyra timmar ikväll också så de funkar.

Efter ska jag åka till Älsk och bara krypa ner under täcket framför tv:n och bara mysa. :) Se talang och sen kanske filmen på sexan om de är nåt att ha! =) Ja slutar åtta så får skynda mig till Älsk om ja ska hinna se hela Talang, men brukar bara lugnt på kvällarna så är säkert inte omöjligt att ja kanske kan gå typ tio minuter tidigare eller nåt? Sånt som märks.  Försöka sova tidigt kanske?! Måste ju orka med dagen imorn!

Imorn på dagen, blir de att åka till stan och kolla när bror tävlar i cross. :) Får se om jag får med mig nån bara, inge kul att åka själv, kanske kan lura med mig mamma, och så beror de ju på hur vädret är också! Sen på kvällen blir de ju som sagt Hasselbacken, hoppas att solen tittar fram istället för regnet!

Neej, nu blir de en super varm och lång dusch! Sen blir de att glutta på Tennis på tv. :)



Du gör mig så lycklig! En stund utan dig, känns som en evighet!
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag följer förmodligen med till stan om det inte är skit väder..

2009-06-05 @ 13:50:44
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0