24/6-09 Onsdag

Första dagen igår på jobbet, gick väl bra, bara de att de blir så varmt där inne, men bara att se glad ut och jobba vidare, efter blev de bara lugnt med Älsk! :) Så på 2 ½ män, haha fan va ja skratta! =)

Idag har Henke och jag varit ute i solen och spelat Beach ball, bäst att passa på när man är ledig att vara ute i solen, kanske man kan få lite färg iaf, men de va en jävla geting som skulle vara vid mig hela tiden, så jag sprang in! :D haha.

Om typ en timme ska jag, Älsk och Henke in till stan och kolla på bio, vi ska se Transformers de är premiär, efter blir de Donken! :)
När vi kommer hem ska Älsk och ja se Vi hade i alla fall tur med vädret igen!

Imorn är de jobb igen! =) Ska inte klaga. hoppas på att de kan regna lite snart! :) haha. Neevars!



Fotograf: Frida Andersson


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman, va gullig du är! <3

Puss

2009-06-25 @ 10:09:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: F

ärre där min bild? :S

2009-06-26 @ 22:25:24
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0