2 dagars!

Fredag: Dagen börjar med att jag vakna av att Älsks mobil ringer då har han försovit sig så hans lärare ringer, klockan är tjugo över nio och bussen går halv tio, så han fick lite brottom men jag kunde bara ligga kvar, och somna om en stund. Inte så lätt så smattrade så dant på altantaket av allt regn som är precis utanför fönstret, men de gick till slut!
Åkte hem vid halv elva, åt frukost och sen brumma vidare till Viberga för att handla till tacosen vi skulle äta, nu har bror, pappa och farfar åkt iväg till Vingåker för att bror ska åka cross! De kommer hem på söndag.
Ska snart åka ner till bolaget och handla lite för kvällen, ska nämligen med Emma när de ska ha möhippa, för Jenny, de har redan börjat men ja kommer senare! :) Sen blir de utgång!

Lördag: Då blir att festa igen, men de hänr gånget hos Lisfis som har inflyttningsfest, har fixat hundvakt åt Emmsi så hon kan följa med, Becca ska också med, sen blir de utgång, blir nog skojigt! =) Hoppas på att man klarar en 2-dagars den här helgen, klara de ju för två eller tre veckor sen! :) Men ikväll blir de skapligt lugnt!

De va lite uppdatering av mig! På återseende imorn när jag har vaknat, och tagit mig hem! =) Åka och göra ärenden och sen göra sig i ordning. Även lämna bilen i Lotorp sen! PussoHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0