1 Juni!

Bror och jag åkte ju som sagt va och kolla när Älsk spela match, han stod i mål, och är så dutigt. Men de förlora!
Efter blev de pizza i kiosken, jag köpte en god med fläsk filé och deras bearnese sås är ju så god! :) hahaaa.

Efter brumma vi till Finspång släppte av bror och Älsk och jag åkte vidare ut till Grensholm för att leka med Emma och Janne. :) Micke kom också efter stund, men han gled ner i diket med sin bil, så de hämta Emma och Jannes bil och skulle försöka få upp den, men de gjorde bort sig så den satt fast. Men prata med Emma nyss och då hade de fått upp den! Haha. Blev även lite Chicago som tog väldigt lång tid, men till slut så vann Älsk. Klockan rann iväg, vi va inte i Lotorp förrens halv två eller nåt! =) Igår när vi åkte hem såg vi 6 hjortar, 1 grävling, 1 räv och ett rådjur! Förra gången såg vi typ 30 hjortar!:D

Vi funderar på att åka dit en svänga idag med, för de ska stanna kvar en natt till. :) Synd att Stoffe har skola imorn, annars hade vi också kunnat sovit över, så jobbigt att köra tillbaka när de är mörkt, speciellt när de är massa djur också! :D Och jag har jämt sånt trevligt sällskap efter halva vägen så sover Stoffe! Haha.

Så sitter här och funderar på vad man skulle kunna grilla, vill ju att de ska vara så smidigt som möjligt, men samtidit måste de vara gott också! :)

Polen ringde förut och fråga om ja kunde jobba nästa måndag, och de kan ja ju. Så nu sammanlagt i Juni har jag fått ihop sju dagar som jag ska jobba, men de kommer nog komma fler dagar. Skönt sen när lönen har kommit in på kontot, de försvann massa pengar nu i helgen. Så nu väntar jag på tills skattepengarna kommer! =)

Naahe nu låter de som att mamma är på väg ner, så ska börja med maten då! Ha en bra dag alla! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp hittade din blogg =) skoj // jossan

2009-06-02 @ 12:17:06
URL: http://josefineeemadeleineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0