Stor saknad!

Vissa dagar kan jag känna att jag bara vill packa en väska och dra iväg, ibland blir jag så trött på folk och andra dagar står jag knappt ut med mig själv?! Jag vet inte vad jag vill och inte vill?! Usch !

Jag längtar tillbaka till den tiden när jag gick på Grosvad ibland, då jag spela handboll, kan säga att jag saknar 88-laget nåt så grymt mycket, vi hade alltid kul va vi än gjorde. Saknar handbollen i sig överhuvudtaget, de skulle vara min största dröm att börja spela igen och komma tillbaka till samma nivå jag va på förut, ooh de skulle vara så kul! Jag saknar alla pushade människor innan matcher, pirret i magen, innan domaren blåste i pipan! Åååh jag ryser nu! :)

Sitter här och funderar, nu ska jag först läsa klart de sista 8 sidorna i boken, så jag kan börja på en ny, sen se klart filmen jag håller på att se, sen funderar jag faktiskt på om jag ska köra några kilometer på träningsmojjen idag, inte för att jag känner mig så ladda till de, men vafan jag måste ta mig i kragen och verkligen sätta igång!

De blir fan träning sen! Här är 88-laget! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker verkligen att du ska börja igen! Du va ju Drottning på plan! Du hör hemma i handbollen & du trivdes, det vet jag. :)

2009-07-08 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0