Trött dag!

Äntligen! Har kommit hem från jobbet för en stund sen, så nu är jag ledig tills på måndag vilket är underbart skönt. :) idag har de varit himla jobbigt, usch så trött ja har varit, sovit jätte dåligt inatt, va ju så himla varmt igår kväll i rummet när man skulle sova!

Sitter här helt själv hemma, mamma åkte nyss till jobbet, pappa och Henke åkte precis till Uddevalla med husvagnen och ska kolla på cross eller nåt, de kommer på söndag igen! Försöker hitta ork till att åka ner till centrum och handla på bolaget! Men de får vänta en stund känner ja, orkar knappt inte hålla ögonen öppna! Sova 1 timme eller 2. :)

Ikväll blir de att sitta hos Älsk, grilla och ta några cider. Trevligt förhoppningsvis. Känner att idag är ja inte på topp.

Snart är de väl dags att stänga av datorn och dra ur kontakten kanske, för åskan är påväg hör ja. Och tv:n måste jag dra ur med, vad ska ja göra då? Får väl läsa lite och hoppas att jag somnar!

Neej, nu orkar ja inte de här mer, och jag känner att ja inte får ut nåt av de här iaf, så känns ganska meningslöst! Heejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0