Trettonde Juli

Sitter här nu, har precis tränat lite, blev en mjukstart, men man ska ju inte gå ut för hårt i början! :)
18 minuter
5 km
80 kalorier!
Det är alltid en början. Och jag kan säga att jag blev helt slut för de va så länge sen jag träna, har blivit riktigt lat faktiskt, men ska försöka ändra på den saken, eller rättare sagt jag måste ändra på den saken! :)
Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag fixa nåt att äta, och så har jag lovat mamma att fixa i ordning mina skor, så de är väl lugnast om jag gör de innan jobbet. haha! Jobbar 16.00-20.00 idag, och imorn ska jag med jobba sen på onsdag är jag ledig. Nu kom mamma hem så lika bra att göra lite nytta! :)

Efter jobbet kanske de blir en sväng förbi Jossan och Daniel, annars blir de tv:n ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0