Torsdag!

Har precis kommit hem från jobbet, va väl helt okej, haft lite nagelvård på vissa, lyssnat på musik och bara haft de trevligt, sen är de ju vissa som kan förstöra den trevligheten rätt fort. Usch! :) Men har jobbat med mammi idag så de har varit roligt.

Nu sitter jag här lite trött och ont i huvudet, sover så himla dåligt om nätterna när jag vet att jag ska upp och jobba på morgonen. Förstår inte varför, de är väl att jag är så rädd att jag ska försova mig?! Men men!

Idag funderar jag på att träna lite istället blev ingen träning igår, allt blev så stressigt. Känner att jag måste nog lägga mig i soffan en stund först, eller de första jag ska göra är att ta nåt att äta, fick så snuskig soppa på jobbet så de kunde jag inte äta mer än en sked! haha ! Ska nog sätta på en ny film som jag har köpt, har tre nya! =)
Är även grymt sugen på pasta och kycklingsallad med tzatziki så de blir de att göra idag.

Har tröttnat på min blogg nu, och jag vet verkligen inte hur man ska göra, så är de nån som vill hjälpa mig att göra om den, så säg gärna till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0