Tjugosjätte Juli!

Igår blev de lite häng hos Jossan efter jobbet, kom dit vid efter nio då va Jossan och Jocke de, blev lite förvånad för hade inte väntat mig att de skulle vara där, men självklart var de super kul att träffa dom igen! Satt och prata, de drack lite men jag var nykter eftersom jag skulle upp och jobba idag! :D Men de gick väl bra, hade väldigt svårt att sova, var ju fester lite här och var, sen hörde jag musiken från Hasselbacken! :)

Nu är jag hemma på timmar! Skulle välja lägga mig och sova resten av dagen, för jag är så himla trött. Haha. Men ska ju jobba fyra timmar till, sen ska jag bara ta de lugnt, försöka sova tidigt eftersom de blir en lång dag imorn, vi åker till Ullared mellan halv fyra och fyra! :) haha. De ska bli så kul.




Jag är så glad att jag har dig älskling!
Du är den bästa.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där e min adress..... =D

2009-07-26 @ 21:05:25
URL: http://josefineeemadeleineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hopp..ja stoffe ringde förut till jocke..tror dom bestämde att ni skulle komma hit på lördag....men man vet ju aldrig me dom hihi..men klart ni får komma...och ja det finns sovplats så det är lugnt ;) klart du ska kunna dricka du me =D vore skitkul om ni ville komma hit =)

2009-07-26 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0