Tjugofemte Juli!

Igår har jag köpt med mig en tårta till Jossan och lite presenter. Hon blev glad som jag fatta iaf! :) Vilken tur, jag som nästan hade gått och varit lite orolig, men de gick ju bra! :) Haha! Sen ville vi göra nåt, typ bowla eller nåt men minuterna rann iväg och klockan blev lite mycket. Så vi bestämde oss för att ta ett glas vin och se den nya Wallander filmen, Kuriren. Den va helt okej. :)

Nu sitter jag här, ska börja jobba om två timmar, ska hoppa in i duschen och äta innan också! Men självklart måste man ju hinna skriva lite blogg också! :D Haha.

Efter jobbet blir de lugnt. Ska jobba hela dagen imorn, 9 timmar! :) Men pengar blir de självklart och de är aldrig fel. =)

Jag blir så irriterad på folk! Vafan inte bara knipa käften för? Kan folk säga va dom tycker så kan jag de med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0