Tjugoandre Juli

Andra jobbardagen avklarad för den här veckan nu är de bara fyra kvar! 6.45-15.00 har jag jobbat, det har gått bara bra! :) Men jag känner de i kroppen iaf, de tar på ryggen kan jag säga, känner bara mer och mer hur smärtan början komma! "/

Senare ska jag åka till Jossan, Daniel och Älsk ska åka cross som vanligt, så tror vi skulle käka lite sallad och bara ta de lugnt, de är aldrig fel. Snacka och bara ha de gott med en underbar vän! <3 Är så glad att vi har kommit varandra så här nära! Du betyder! <3

Dagarna bara rinner iväg, nu är de bara 4 dagar tills snyggingen fyller år, 5 dagar tills vi drar till Ullared, vilket jag längtar efter som en tok. Det är 3 veckor kvar tills mitt sommarjobb är slut, ca en månad till Liseberg. =) Hehe! Men inte är jag ledsen för de. Haha! :)

Folk förändras så oerhört fort, både till de bättre och till de sämre. Jag tänker aldrig mer säga "du är min vän", förrens du bevisar att du verkligen är min vän! Jag är trött på sånna människor som bara ska finnas där för stunden!

Neej, nu har ni fått lite uppdatering, nu ska jag slänga mig framför tv:n med mammi, sedan duscha och sen brumma iväg till Joss! <3

Heejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0